marți, 19 iunie 2012

Efemere

Astazi am dat o tura cu Doru pe un raulet din Fagaras, spre seara clocotea apa, se ridicau la efemerele din poze , CRED, mai putin insa la ce le serveam eu, am fost umilit in ultimul hal si cred ca am schimbat toata cutia, se ridicau pana langa muste si se intorceau inapoi, uneori chiar sareau din apa langa uscata, foarte frustrant, nu vedeam la ce se ridica pana cand am iesit de pe apa si am ajuns intro zona putin mai luminata , era plin de efemere. DA, deci le pregatesc pentru zilele astea niste bombonele :)



Apropo iar l-am ratat pe "nesimtit"

3 comentarii:

  1. Am patit-o si eu haha. This is why I love fly fishing brotha' :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. ciao dili, musca aia galbena e ff tare , sa ii faci un cerclaj cu o ata sau o pana ceva maro( eu am folosit condor de ala de la Vasies, era ruginiu(maro) asa culoarea, plus am obs ca parasutele care le lestam un pic erau mai prinzatoare, corpul tot in apa )seara face ravagi asta pe la noi. oricum misto blogul :) darius

    RăspundețiȘtergere