luni, 5 iulie 2010

Sadu&Balea

In asteptarea "marii aventuri", impreuna cu Paul am facut o iesire de sambata, duminica pe doua rauri din judet adica Sadu si Balea
Pe Sadu am incercat cu nimfe de toate culorile si in toate stilurile da nu am reusit sa pacalim nici unu nici eu nici Paul

Aici Paul avea unul destul de frumusel

Desi apa a fost foarte rece singurii care s-au lasat prinsi au fost la uscata (parasuta adams), trei pastraviori, din pacate in poza e cel mai mic dintre ei.
Ce nu imi place la Sadu e faptul ca se tulbura foarte repede, daca ploua putin e gata se face cafea cu lapte, exact ce am patit si noi.

Duminica am plecat spre Balea, ajunsi acolo am pus nimfele si dai pe ei.


Apa foarte limpede si mare, multi pastraviori mancati bine si trasi pe margini

Au fost doua zile foarte faine de pescuit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu